#Poate.

Niciodată nu a fost vorba de ‘noi’, ci a fost vorba doar de tine și de orgoliul tău. Tu nu știi să prețuiești ce ai și dai cu piciorul la lucrurile cărora nu ar trebui să le dai. Uiți sau te faci că uiți. Rănești și te porți ca și cum nu ai fi fost tu de vină. Știi? Am început să mă cam satur. Spune-mi tu mie, când o să scapi de acest orgoliu? Când o să-ți dai seama ce vrei? Îți spun eu: când va fi prea târziu și vei pierde totul. Poate că dacă ai auzi ce gândesc, vei face ceva înainte să fie prea târziu.

Katie McGrath photoshoot by Sven Arstein (2010)

13 gânduri despre &8222;#Poate.&8221;

  1. Offff… Si cat de mult ma regasesc in ce ai scris…… Si cat poate fi de dureros sa constientizezi ca defapt n-a fost vorba de „noi” … Un barbat niciodata nu va renunta la orgoliu… Cu aceeasi problema m-am zbatut si eu… Dar… M-am zbatut ca un peste pe uscat… In zadar pentru ani de Zile… Care nu mi-au adus numai suferinta …

  2. cuvintetacute zice:

    Eu mai si locuiesc cu el. Asa ca… naiba o sa ma ia pana in toamna..Nici nu ma vrea dar nici nu ma lasa in pace. I-am zis: ai tot campusul sa te iei de fete sa te culci cu ele sa le faci ce vrei cu ele..pe mine lasa-ma in pace

Lasă un răspuns

