#Poți?

Am terminat-o cu tine? Chiar nu știu. Aș vrea să cred că da, dar am mai multe motive care mă fac să cred că nu. Oamenii au fost împotriva noastră, și într-un fel te-ai aliat și tu lor. Chiar aș vrea să știu ce simți și ce gândești tu, nu alții. Părerea lor am auzit-o de nenumărate ori, și chiar dacă era spusă cu alte cuvinte era aceeași. M-am săturat să aud aceleași vorbe aruncate-n vânt, pline de răutate și de superioritate. Părerea ta contează mult pentru mine, pentru că aici e vorba de ‘noi’ și de nimeni altcineva. Nu ai putea pentru câteva minute să spui tot ce simți? Pentru că știu că între noi nu a fost doar o prietenie, ci ceva mai mult.

tumblr_m71s2ftOQ91r4hp5mo1_500

2 gânduri despre &8222;#Poți?&8221;

  1. Oamenii sunt definiti de fapte. Cuvintele nu fac decat sa invaluiasca in umbre si nuante ceea ce gandesc ei de fapt. Daca vrei sa cunosti cu adevarat pe cineva analizeaza-i actiunile cu atentia si vei sti ceea ce doresti sa afli.

Lasă un răspuns

