#Adunate.

– Unei fete puternice ca tine, nu-i stă bine plângând.

– Tu și eu pentru totdeauna, nu? Haha, mai aveam puțin și chiar te credeam.

– Acum ori niciodată, nu?

– Cu toate că mă doare, nu renunț la amintiri. Sunt tot ce mai am.

– Totul sau nimic, așa-i?

– Așa cum îi minți pe alții, te minți și pe tine? Spui că nu simți nimic, dar știi foarte bine că nu e așa. Cum ai vrea ca să fii fericit, dacă tu continui să te minți?

– Cine pe cine iubește și cine pe cine păcălește?

– El? Vine la tine, te face să te îndrăgostești de el, și apoi pleacă. Tu? Crezi tot ce zice, și în final rămâi fără el, doar cu sentimentele și amintirile.

– Ştii că sunt destul de diferită de celelalte. Eu nu te forțez să vorbești cu mine, pentru că știu că atunci când vrei, o vei face. Eu aștept, în ultima vreme iubesc să aștept, mai ales iubesc să te aștept pe tine.

– De ce să te mai ascunzi? Până la urmă tot se va afla. Mai bine acum decât mai târziu.

spencer 22

2 gânduri despre &8222;#Adunate.&8221;

  1. 🙂 „Eu aștept, în ultima vreme iubesc să aștept, mai ales iubesc să te aștept pe tine…” – asta poate fi spus doar de cineva care nu percepe timpul ca majoritatea oamenilor..o persoana care nu sufera de sindromul de turma. Foarte dragut ce scrii..imi place 🙂 o seara buna.

Lasă un răspuns

