#1st March.

În primul rând vreau să vă doresc o primăvară cât mai frumoasă și fie ca ea să vă aducă împliniri, bucurii și iubire.

123

Și sper ca viața să vă aducă multe surprize plăcute și să luptați pentru a obține ceea ce vă doriți.

124

Când mă gândesc la primăvară, mă gândesc la ceva nou, la ceva care ‘învie’. Pentru că așa, odată cu natura, mă simt și eu în puteri și de gânduri noi. Îmi place să mă gândesc că un nou anotimp, reprezintă un nou început.

125

Iubesc să las totul în trecut, atunci când simt că trebuie. Și de obicei începutul unui nou anotimp sau al unui nou an, reprezintă momentul în care renunț la tot ce mi-a adus nefericire. Nu renunț la amintiri, pentru că voi avea nevoie să mă ‘hrănesc’ cu ele mai târziu.Dar…

126

Dar mă schimb. Sunt de părere că, cu toții avem nevoie de un nou început și de o schimbare. Avem nevoie să uităm, să iertăm și să ne continuăm drumul în viață cu zâmbetul pe buze.

127

2 gânduri despre &8222;#1st March.&8221;

Lasă un răspuns

