#De ce?

Dacă fugi, nu rezolvi nimic. Sentimentele te vor urmări peste tot, pentru că fac parte din tine. Poți să le negi pentru o vreme, dar asta nu va schimba nimic. Ele sunt acolo, mereu vor fi.

Așa am făcut și eu. M-am învârtit un timp în jurul unor minciuni ‘eu nu simt nimic pentru el’, ‘el nu înseamnă nimic pentru mine’, ‘de ce aș fi atrasă de el?‘. Și m-am învârtit așa un timp, dar erau multe gânduri care mă măcinau. Nu sunt genul care să poată spună o minciună, și nici nu prea pot să ascund bine unele lucruri.

Dar la un moment dat nu am mai putut. Fugeam de mine, cum s-ar spune.

Niciodată nu mi-am pus întrebarea ‘de ce fug?‘. Abia acum, când privesc în trecut, încep să mă gândesc la multe lucruri și să-mi pun tot felul de întrebări.

Acum am găsit și răspunsul: fugeam pentru că nu era prima oară când mi-era drag, dar atunci nu a fost nimic mai mult. Însă acum știam că dacă îmi las sentimentele să o ia razna, mă voi îndrăgosti de el și voi ajunge cu inima frântă. Dacă știam de asta atunci, renunțam înainte să fie prea târziu. Bine spus ‘dacă‘.

Problema e că în viață nu știi niciodată ce se va întâmpla. Ea îți oferă surprize la fiecare pas, altele mai plăcute, altele mai neplăcute.

Încă nu știu ce fel de surpriză ai fost tu.

Atât știu că nu regret. Orice s-ar fi întâmplat, nu regret deloc.

722c31e8b0dfb2151019b8bb4c5b8c1a_large

Lasă un răspuns

