#Copilul din mine.

1395285-12-1328666496862_large

Iubesc cerul. Ador să-l privesc mai ales când e senin și cald afară. Mă liniștește. Cerul e infinit, așa ca visele mele. De obicei, starea mea coincide cu seninătatea acestuia, nu știu cum sau de ce, dar așa mi se întâmplă uneori.

Iubesc avioanele. Este un joc prostesc, în care încă mai cred. Se spune că atunci când vezi un avion, el se gândește la tine. Nu știu dacă e chiar așa, dar îmi place să-l joc. Nu e chiar un joc nevinovat, pentru că mă păcălesc singură, dar mult rău nu-mi place.

Iubesc soarele. Zilele în care sunt soare sunt preferatele mele. Razele lui îmi place să le asemăn cu razele de speranță. Pentru mine soarele reprezintă o nouă zi, și chiar poate uneori un nou început.

Iubesc stelele. Rectific. Le ador. Nici nu pot să le asemăn cu ceva. Mi se par unice, misterioase și strălucitoare ^_^.

Iubesc luna. Misterioasă, timidă, este mereu acolo și superbă. Nopțile cu lună plină sunt cele mai frumoase.

7915533098_9e2b7d2332_large

Lasă un răspuns

