#These days.

Zilele astea am și zâmbit, dar am și plâns. Sunt într-o perioadă în care încerc să uit și să mă axez pe alte lucruri.

Încerc să-l uit pe el. Acela care mi-a dat atâta timp bătăi de cap, și încă-mi mai dă. Ce pot să spun, speranța că între noi va fi mai mult decât atât, nu a murit, și nici nu o să o facă asta prea devreme.

Dar pot să zic că am găsit un remediu…Un remediu care îmi dă mai multe bătăi de cap. Unul mult mai complicat și greu de înțeles. Unul care e doar pe interes. Dar se pare că nici acesta nu a funcționat, pentru că am revenit de unde am plecat.

Nu pot să spun mai multe de atât…simt că nu mai am cuvinte.

 

Însă, această replică îmi răsună toată ziua în minte:

tumblr_mcntq1u5JZ1rneryto1_500

 

 

3 gânduri despre &8222;#These days.&8221;

Lasă un răspuns

