Oamenii.

Unii oameni preferă să nu vorbească despre viața lor, pentru că li se pare că așa e mai bine. Dar vine un timp când simiți și ai nevoia de a vorbi cu cineva. Cred că e mai frumos să fii ascultător decât povestitor. Ascultând, înveți și cunoști. Vezi că sub comportamentul rece se află o persoană minunată. Una care a trecut prin multe, care au dus la acea îndepărtare de oameni. A pierdut încrederea în ei, și nimeni nu i-o mai poate readuce.

Eu una nu mi-am povestit întâmplările. Întotdeauna mi-a plăcut să ascult. Nu știu de ce…dar așa simt. Am nevoie să văd prin ce trec oamenii. Sau am nevoie să văd că nu toți sunt fără inimă. Și eu mi-am pierdut încrederea în oameni. Dar sunt zile când întâlnesc persoane minunate care mă fac să-mi schimb părerea. Dar numărul lor se cam împuținează și rămân acei oameni care sunt dispuși să nu mai fie ‘oameni’ pentru a-și trăi viața.

tumblr_mau03a8A6X1rd5j8mo1_500_large

Lasă un răspuns

