Eliberare.

În partea a doua a filmului 3 Metros sobre el cielo, în Tengo ganas de ti, spun de o scrisoare în care să scrii tot ce nu ai apucat să zici, dar să nu o trimiți niciodată, sau alegi să faci ce vrei tu cu ea. Mi s-a părut o idee foarte interesantă așa că am scris și eu una. Pentru el. Te eliberezi scriind.

Încă nu m-am decis ce să fac cu ea…Dar un lucru știu sigur: nu o să o trimit. N-are rost…Am scris-o ca să-l pot uita puțin, pentru că zilele astea m-am gândit tot timpul la el…

‘Și poate că undeva, cândva ne vom întâlni și poate că relația noastră va primi o altă șansă….sau poate că ne vom întâlni și ne vom uita unul la celălalt și ne vom zâmbi…dar nimic mai mult.

De când cu tine, nu mai sunt sigură de nimic. Ci doar de un lucru: nu te voi lăsa să afli că m-am îndrăgostit de tine; dar poate știi, poate ți-ai dat seama…Chiar m-am săturat să mă tot gândesc atât de mult la ce ar fi putut fi. Este timpul să închei acest capitol.

Nu pot să-ți spun ‘La revedere!’ pentru că mi-e foarte greu. Speranța asta nu mă lasă și cred că niciodată nu mă va lăsa.

Pe data viitoare, dragule….

A ta…..’

Cam așa sună sfârșitul…

Eu una vă recomand să faceți și voi asta, pentru că toți cred că avem lucruri pe care am vrut să le spunem cuiva, dar n-am mai apucat…

DSCN0863

8 gânduri despre &8222;Eliberare.&8221;

  1. Am aplicat si eu aceasta metoda o singura data si intr-adevar te ajuta sa te descarci si sa te eliberezi de suferinta cumulata in timp. Dupa ce am scris acel mesaj, am rupt hartia in zeci, sute de bucatele pana m-am calmat si mi-am propus sa nu ma mai gandesc la el oricat de greu ar fi.

Lasă un răspuns

