Sunt femeie!

Sunt femeie și am dorințe peste dorințe. Iubesc să visez cu ochii deschiși la lucruri care nu mi se vor întâmpla. Dar iubesc și să lupt pentru ce vreau să mi se întâmple.

Am o singură inimă care atunci când se îndrăgostește poți fi sigur că e pe bune!  De obicei când face asta, găsește un fraier care nu o merită și care-și bate joc de ea. Acum spune că o iubește, acum e cu alta. Am așteptări. Am vise. Am încredere. Dar le văd pierzându-se în minciuni.

Știu că merit mai mult chiar dacă uneori nu iau ceea ce trebuie.

În majoritatea timpului fac greșeli, alegând pe cine nu trebuie. Așa te-am ales pe tine. Și de aceea în urma amintirilor, primesc indiferență.

Chiar nu înțeleg cum poți fi așa de plin de tine. Ești dorința mea cea mai mare, dar care nu se va împlini niciodată.

Și totuși sunt femeie, și continui să te iubesc.

575758_389795984463083_2114815354_n

4 gânduri despre &8222;Sunt femeie!&8221;

Lasă un răspuns

