Gânduri.

E aproape miezul nopții… Singurele zgomote pe care le pot auzi sunt gândurile mele care se îngrămădesc în mintea mea.

– Știi că lor le pasă de tine doar când….

– Termin-o! Ce te bagi? Doar atât știi să zici. Vorbele tale raționale! Ai auzit de inimă? De sentimente? De nebunii, lucruri iraționale? De…

– De prostii! Nimeni nu are nevoie de așa ceva! Astea sunt făcute să înnebunească mintea omului, și chiar întreg omul. Sunt unele momente în viață care trebuie gândite la rece. Niciun sentiment. Nicio inimă. Nicio grijă.

– Și ce rost ar mai avea atunci inima? Ce rost ar mai avea să iubești pe cineva când mintea e mai rece ca un ghețar? Un om, cu tot cu inimă și minte, are nevoie de prieteni, de iubire și de sentimente pentru a se simți întreg, împlinit. Toate aceste aberații ale tale…În primul rând inima și mintea ar trebui să se înțeleagă între ele. Gândurile și sentimentele ar trebui să fie cam aceleași…

– Bla, bla, bla. Lucrurile astea siropoase nu mai au valoare acum, în ziua de azi. Tu chiar nu vezi? Acești oameni care pretind că au sentimente, sunt doar niște zombi care în loc să admire ce e în jurul lor, gândurile lor fug în altă parte. Prea grăbiți. Prea triști.

– O fărâmă de adevăr se regăsește prin ceea ce spui. Dar eu tot nu-mi pierd speranța. Și până la urmă alegerea nu e a noastră, ci e a ei, nu?

 

Gândurile mele întotdeauna se ciocnesc între ele. Niciodată nu pot fi la fel. Iar eu întotdeauna sunt prinsă la mijloc. Ce ar trebui să aleg? Ceea ce iubesc sau ceea ce e mai bine pentru mine?

8565_510984565623996_1957196839_n

 

Și mulțumesc House, nu am urmărit tot serialul, dar de fiecare dată când găsesc o poză pe internet cu replici din film, mă regăsesc.

13 gânduri despre &8222;Gânduri.&8221;

  1. Paula zice:

    Alege ceea ce te face să te simţi bine cu tine însuţi, ceea ce te face să te simţi bine în propria piele. Te înţeleg, în mine zac mai mult de două persoane.

      • noel49 zice:

        Am vazut tot serialul, si finalul este surprinzator ca si fiecare personaj, actiune . Avem EU-uri mai mici,multe, intr-un singur EGO, fiecare incearca sa cucereasca teren, sa devina dominant, alegerea ne apartine .

      • Pot spune că ador personajul House. Este pur și simplu cum mi-am dorit eu să fiu în anumite situații.
        Și ai dreptate, până la urmă, tot noi trebuie să decidem.

Lasă un răspuns

