Genul meu de băiat

Când vine vorba de genul de băiat de care-mi place n-aș putea să precizez unul. Pentru că, recunosc, mai întâi, mă uit la înfățișarea lui, respectiv ochii și zâmbetul. Dacă aceste lucruri îmi plac, după aceea încerc să-i aflu caracterul.

Nu vreau de la un băiat să-mi aducă flori sau ciocolată în fiecare zi. Nu vreau un băiat lingușitor, genul de tip care să te alinte și să fie mai fată decât mine.

Vreau genul de băiat în preajma căruia să mă simt bine, în siguranță. Genul căruia îi plac îmbrățișările lungi, nu săruturile lungi de vreo câteva minute.

Nu vreau băiatul care să nu-i pese de mine, dar nici nu vreau băiatul care să-și lase prietenii și hobby-urile pentru mine.

Vreau băiatul care știe să-și împartă timpul, care știe ce vrea într-o relație.

Vreau genul de băiat care să-mi fie mai întâi cel mai bun prieten și apoi iubit.

tumblr_ml9vtvPsig1rizyl7o1_500

5 gânduri despre &8222;Genul meu de băiat&8221;

Lasă un răspuns

