”Ecourile unei inimi îndrăgostite”

E amuzant, nu?  Cum lucrurile în loc să se schimbe în bine, se schimbă în rău.

Mă simt ca un spectator. Nu vreau să iau parte la această schimbare. Niciodată nu m-am simțit ca și cum aș aparține aici.

Oamenii mă privesc ca și cum aș fi omorât pe cineva. Pentru ei, dacă nu ești la fel ca ei, înseamnă că ești un nimeni. Dar asta poate fi uneori un lucru bun, pentru că pentru unii nici măcar nu exiști.

Încă mai caut. Dar simt că mi-am pierdut speranța și încrederea.

girl,rooftop,couple,people,libertad,city-d90391dc5e24b9a30d6c0f330ec90391_h_large

Un gând despre &8222;”Ecourile unei inimi îndrăgostite”&8221;

  1. Dan zice:

    Speranța nu ți-o pierzi nicicând. O poți nega uneori pentru o perioadă de timp dar asta nu înseamnă că e definitiv pierdută. 😉

Lasă un răspuns

