“Printre ruinele sufletului”

În seara asta scriu despre tine. 

Pentru o vreme am crezut că te-am uitat. Vara asta am avut curajul să șterg mesajele cu tine de pe telefon pentru că credeam că doar ele îmi mai aminteau de tine. Dar azi căutând ceva în conversațiile cu tine, m-am găsit pe mine, cea de dinainte. Chiar nu știu la ce mă așteptam, pentru că citind ce-mi spuneai îmi ziceam ”Când vine vorba de tine, nu știu ce e adevărat și ce e minciună.” 

Dacă aș spune că nu mi-au dat lacrimile, aș minți. Dar să știi că am și zâmbit. Îmi place să cred că nu m-ai mințit, chiar dacă o parte din mine crede asta.

Un an. Atât a trecut. Mai mult sau mai puțin. Dar când a trecut? Nici nu știu.

Anul ăsta îl începusem bine pentru că într-un fel mi-ai hrănit speranțele și visele. Și chiar sunt curioasă cum îl voi termina. Tot ce știu e că pe tine nu te voi scoate prea curând din viața mea.

Poate că tu m-ai scos deja…Dar nu e nicio problemă, pentru că așa suntem noi fetele, ne atașăm ușor de o persoană, dar o uităm foarte greu.

Seara asta o termin cu gândul la tine. Și ce e ciudat e faptul că de dimineață nu știu cum am ajuns cu gândul la tine.

Să știi că mi-e dor de tine și sper să ne revedem curând.

Cu drag, M(știi tu cine)…

6.11.2013, 23:30

263392_232202963486924_166880013352553_699053_5855942_n_large

 

Lasă un răspuns

