”Cei frumoși și blestemați”

”Lucrurile sunt mai dulci după ce le pierdem. Știu asta, pentru că odată mi-am dorit un lucru și l-am obținut. A fost singurul lucru pe care l-am dorit cu adevărat, Dot. Și când l-am avut s-a transformat în praf în mâinile mele. […] Iar asta m-a învățat că nu poți avea orice, nu poți avea nimic. Pentru că dorința te înșală. E ca o rază de soare mișcându-se în jurul camerei. Se oprește și dă strălucire unui lucru insignifiant, iar proștii de noi încercăm să-l prindem – dar când reușim raza de soare trece la altceva și tu rămâi cu ceea ce e insignifiant, dar strălucirea care te-a făcut să-ți dorești obiectul a dispărut…” – Anthony, ”Cei frumoși și blestemați”, F.S. Fitzgerald

jkk

2 gânduri despre &8222;”Cei frumoși și blestemați”&8221;

Lasă un răspuns

